چطوری میشه

چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم

چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم

بنابراین، شما یک تم وردپرس منحصر به فرد ایجاد کرده اید. اول از همه، این شگفت انگیز است! ایجاد یک ایده و سپس استفاده از کد برای تحقق بخشیدن به آن، کار بسیار سختی را می طلبد. اما اکنون احتمالاً می خواهید موضوع خود را با انجمن وردپرس به اشتراک بگذارید.

موضوع شما می تواند یک پیشرفت واقعی برای وردپرس باشد، اما مهم نیست مگر اینکه مردم در مورد آن بدانند. ساختن یک موضوع تازه شروع کار است. ترفیع یک فرآیند بی پایان است. به همین دلیل است که ما یک راهنمای کوتاه در مورد نحوه تسلط بر بسیاری از جنبه های دشوار ترویج یک پوسته رایگان یا ممتاز وردپرس، حتی با بودجه کم یا بدون بودجه، آماده کرده ایم.

1. یک صفحه فرود بسازید

چه تم خود را به صورت رایگان در WordPress.org ارائه دهید یا آن را در یک بازار با هزینه بفروشید، همچنان به یک صفحه فرود نیاز دارید. می توانید از یک نام دامنه اختصاصی استفاده کنید یا صفحه ای را در وب سایت اصلی خود راه اندازی کنید. در هر صورت، نکات زیر برای هر دو مفید خواهد بود.

دانستن اینکه مشتریان چگونه فکر می کنند و چه چیزی به آنها در تصمیم گیری کمک می کند مهم است. هنگام ایجاد صفحه فرود برای قالب وردپرس خود، سعی کنید پرکاربردترین مدل رفتار مشتری AIDA را در نظر داشته باشید:

  • Aآگاهی (یا توجه)
  • منعلاقه دارم
  • Desire
  • یکعمل

این یک فرمول پایه اثبات شده برای ایجاد یک صفحه فرود موثر است. به این معنی است که وظیفه شما جلب و جلب توجه بازدیدکنندگان وب‌سایت است، حداکثر شفاف‌سازی اینکه موضوع شما چه مشکلی را حل می‌کند یا کدام نقاط درد وب‌سایت را درمان می‌کنید.

وقتی مشتریان بالقوه علاقه مند هستند و میل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولی که ارائه می دهید یا حتی می خواهند آن را بخرند، اقدامات آنها را هدایت کنید. برای «بیشتر بدانید»، «اکنون بخرید»، «آزمایی رایگان» یا حتی «دانلود تم» (برای نسخه‌های رایگان) از یک دکمه تماس برای اقدام قابل توجه استفاده کنید.

به عنوان مثال، در اینجا یک نمونه صفحه فرود آمده است. اگر نگاهی بیندازید، از مدل AIDA پیروی می کند:

Landing Page AIDA model
چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم 10

بنابراین، ما درکی از مدل روانشناختی داریم. اکنون، بیایید ببینیم چه بلوک‌ها/عناصر فیزیکی برای ساختار صفحه فرود شما ضروری هستند:

با یک عنوان شروع کنید

اولین بخش صفحه فرود معمولاً شامل موارد زیر است:

  • عنوان – آن را ساده نگه دارید بدون هزاران کلمه انتزاعی “عالی”. توصیه مارک تواین در مورد نوشتن را به خاطر دارید؟ “وقتی یک صفت را گرفتید، آن را بکشید.” در مورد ما می‌توانیم آن را مجدداً بیان کنیم – وقتی صفت بی‌معنا را پیدا کردید – آن را بکشید.
  • زیرنویس – جزئیات کمی بیشتر از آنچه که دقیقاً در مورد موضوع شما منحصر به فرد است.

اگر نمی‌توانید چیزی استثنایی برای سرفصل‌های صفحه فرود خود ایجاد کنید، براد اسمیت از Wordstream چند ایده مفید داشت:

  • توصیه نامه – سرفصل ها را مستقیماً از مشتریان به اشتراک بگذارید
  • Cliffhanger – یک تیزر ارائه دهید تا خوانندگان برای اطلاعات بیشتر کلیک کنند
  • ارزش پیشنهادی – نشان دهید محصول شما چگونه به یک نقطه درد پرداخته است
  • Listicle – فهرست ساده ای از راه حل ها را ارائه می دهد
  • نحوه – اشتراک گذاری یک فرآیند گام به گام

نمایش طرح زمینه (تصویر و اسکرین شات های “قهرمان”)

به بازدیدکنندگان سایت نگاه خوبی به موضوع خود بدهید. این باید بسیار حرفه ای و خلاقانه باشد. در صورت امکان، سعی کنید شخصی را درگیر کنید که به طراحی چشم دارد. علاوه بر این، این تصویر باید با معنای توضیحات (عنوان/زیرنویس) همخوانی داشته باشد، بنابراین بازدیدکنندگان سایت احساس می کنند اطلاعات قابل اعتمادی در اختیارشان قرار می گیرد. به عنوان مثال، اگر می گویید طراحی «پیکسل کامل»، نشان دادن اسکرین شات تار از طرح زمینه چندان هوشمندانه نیست.

به عنوان مثال، در اینجا آمده است که چگونه یک صفحه فرود برای پرفروش‌ترین تم وردپرس کل طرح‌های چندگانه WPExplorer را ارائه می‌کند:

Total Landing Page Demos
چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم 11

ویژگی های تم

فهرستی با جملات کوتاه که هر کدام حاوی مزایای مناسبی است که چرا موضوع شما متفاوت است، چه وظایف خاصی می تواند انجام دهد، چگونه زندگی کاربر را ساده می کند.

Total Landing Page Features
چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم 12

یا خلاقیت به خرج دهید – از برخی اسکرین شات ها، نمادها یا سایر گرافیک ها استفاده کنید تا به شما کمک کند تا آنچه را که تم شما شامل می شود نشان دهید.

اثبات اجتماعی

به بازدیدکنندگان بگویید که آنها مانند صدها “مشتری خوشحال” دیگر، یک تم وردپرس جالب دریافت خواهند کرد. و اینها باید مشتریان واقعی باشند. اگر تازه شروع کرده اید و مخاطبان زیادی ندارید، می توانید نشان دهید که چه تعداد لایک از شبکه های اجتماعی مختلف جمع آوری کرده اید.

Total Landing Page Social Proof
چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم 13

برخی از توصیفات مشتری را اضافه کنید، توییت هایی را برای اثبات تخصص خود جاسازی کنید یا امتیاز ستاره را از بازاری که کالای خود را در آن می فروشید به اشتراک بگذارید. بررسی های مثبت محصول یکی از مهمترین جنبه های روانشناختی است که باعث می شود مردم به شما اعتماد کنند. یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی عالی برای اثبات اجتماعی، نشان دادن آرم شرکای محبوبی است که با شما کار می کنند.

Call-to-action

این به معنای واقعی کلمه هدف اصلی شماست – به بازدیدکنندگان کمک کنید بفهمند که طرح زمینه شما حداقل ارزش یک نگاه دقیق را دارد و آنها را وادار کنید روی دکمه تماس برای اقدام شما کلیک کنند. عنصر call-to-action (یا CTA) یک صفحه فرود در واقع سزاوار بیشتر است. مقاله مفصل (که ما داریم، فقط روی پیوند کلیک کنید)، اما اجازه دهید به سرعت نحوه استفاده از آن در بازاریابی مدارس جدید برای صفحات فرود را خلاصه کنیم.

Total Landing Page CTA
چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم 14

به سرعت، طبق این رویکرد، عنصر دعوت به اقدام صفحه فرود شما همیشه به عنوان یک قیف فروش در نظر گرفته نشده است. در عوض، می تواند یک آهنربای سربی باشد. این بدان معناست که شما می توانید از CTA برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید. در ازای اطلاعات تماس بازدیدکننده خود (به طور کلی، آدرس ایمیل) چیزی رایگان و ارزشمند پیشنهاد کنید. وظیفه اصلی در این مرحله ایجاد یک پایگاه کاربری مستحکم و به حداکثر رساندن تعداد سرنخ‌های هدفمند است که می‌توانید تمام محصولات ممتاز خود را در طول زمان برای آنها بازاریابی کنید.

نمونه عالی از آهنرباهای سرب برای تبلیغ یک تم ممتاز وردپرس یک گزینه آزمایشی رایگان است. در این سناریو، بازدیدکنندگان یک حساب آزمایشی ثبت می‌کنند که یک آدرس ایمیل معتبر به شما ارائه می‌دهد. این نوع آهن‌ربای سرب 3 عملکرد مهم را انجام می‌دهد: ویژگی‌های محصول شما را به نمایش می‌گذارد، اعتماد کاربران را به محصول شما افزایش می‌دهد (از طریق امتحان قبل از خرید) و دریافت اطلاعات تماس کاربر.

یک ایده خوب دیگر، احتمالاً می دانید که ارائه یک نسخه “سبک” از یک موضوع با گزینه های محدود است (فراموش نکنید که برای تبلیغات بیشتر سعی کنید آن را به دایرکتوری org. ارسال کنید). همچنین، می‌توانید برای اولین خرید تخفیف ارائه دهید یا به سادگی یک طرح نمایشی را نشان دهید.

بنابراین، تماس برای اقدام شما به‌جای «خرید» ممکن است به «نسخه آزمایشی رایگان ۳ روزه»، «نمایشی طرح زمینه»، «دانلود نسخه رایگان» یا هر چیز دیگری تبدیل شود.

در مجموع، از نظر جذابیت بصری و کاربر محور، یعنی بدون هیچ گونه پیچیدگی بیش از حد و بدون ابهام، باید بسیار حرفه ای به نظر برسد.

در مرحله بعد، آهنربای اصلی شما به طور طبیعی به دنبال یک محصول کلیدی واقعی – یک موضوع ممتاز وردپرس است. اگر کاربران از چیزی که در طول تست درایو دریافت می‌کنند راضی باشند، احتمالاً با خیال آسوده برای یک موضوع پول پرداخت می‌کنند.

در مراحل بعدی، می‌توانید این پیشنهاد را با محصولات یا خدمات پرفروش اضافی مانند افزونه‌های مفید، نصب تم، و غیره چند برابر کنید. و زمانی که پایگاه داده‌ای از کاربران دارید، می‌توانید استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را ایجاد کنید تا به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید. .

آزمون 5 ثانیه

وقتی به نظر می رسد که همه این کارها را عاقلانه انجام داده اید، یک کار سرگرم کننده دیگر وجود دارد. بازاریابان در سرتاسر وب توصیه می‌کنند که یک آزمایش به اصطلاح 5 ثانیه‌ای انجام دهید – روشی برای ثبت برداشت‌های کاربر اول از صفحه فرود شما. از فردی که عمیقاً درگیر آن نیست دعوت کنید و از او بخواهید صفحه فرود شما را به مدت 5 ثانیه بررسی کند. اگر پیشنهاد برای آنها کاملاً واضح است، کار واقعاً خوبی انجام داده‌اید.

اگرچه این روش واقعاً مؤثر است، من شخصاً در حدود 5 ثانیه آنقدر سختگیرانه رفتار نمی‌کنم. دادن چند ثانیه دیگر خوب است. نکته این است که بیاموزید بازدیدکننده در مدت زمان کوتاهی چه چیزی را از سایت شما حذف می کند. با این حال، نباید از آزمایش‌ها بترسید و از تست A/B استفاده کنید تا ببینید چه زمانی صفحه فرود شما بهتر تبدیل می‌شود.

2. یک نسخه آزمایشی تم زنده

ایجاد کنید

ایجاد یک نسخه نمایشی ضروری است، زیرا این بهترین راه برای نشان دادن فعالانه تم شما است. همانطور که ذکر شد، یک نسخه نمایشی زنده تم یا یک گزینه آزمایشی رایگان یک عنصر مهم افزایش دهنده تبدیل صفحه فرود شما است.

یک نسخه ی نمایشی زنده اولیه باید کاملاً مستقیم باشد. می توانید از تم خود در صفحه فرود خود استفاده کنید تا آن را به عنوان نسخه نمایشی استفاده کنید، یا یک سایت چندگانه برای طراحی چند نسخه نمایشی برای موضوع خود ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که برای طراحی های خود تلاش کرده اید تا برجسته شوند!

در واقع می‌توانید دموهای خود را یک قدم جلوتر ببرید و بدون نیاز به کدنویسی یک راه‌حل داخلی، حساب‌های آزمایشی رایگان ایجاد کنید. می‌توانید از یک افزونه آماده وردپرس مانند نمایش ساز MotoPress. این افزونه در شبکه وردپرس چند سایت کار می کند و به مشتریان احتمالی شما اجازه می دهد ارزش تم خود را در یک نسخه ی نمایشی frontend ببینید و (به صورت اختیاری) قالب وردپرس پرمیوم خود را در یک محیط واقعی آزمایش کنید.

MotoPress WordPress Demo Builder Plugin
چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم 15

در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه ساخت نسخه نمایشی تم با این افزونه وجود دارد:

  1. شبکه چند سایتی وردپرس را نصب کنید.
  2. منوی تنظیم شبکه را فعال کنید، شبکه را نصب و فعال کنید.
  3. به منظور ایجاد یک سایت آزمایشی جدید برای قالب وردپرس خود، به مدیریت شبکه > سایت های من > افزودن جدید > شناسه تم خود را از منوی کشویی انتخاب کنید.
  4. تنظیمات اصلی وب سایت دمو خود را پیکربندی کنید.
  5. اگر قصد دارید برای آزمایش عملکرد طرح زمینه به کاربران اجازه دسترسی موقت به پشتیبان طرح زمینه بدهید، باید ثبت نام را فعال کرده و یک فرم ثبت نام برای کاربران (جعبه های ایمنی) تنظیم کنید.
Disable registration

البته، اگر قصد دارید حساب‌های آزمایشی را به کاربران ارائه دهید، باید تنظیمات بیشتری را اعمال کنید. این افزونه بسیار منعطف است و به شما کنترل کامل بر روی سایت دمو می دهد: می توانید تاریخ انقضای جعبه ایمنی، نقش کاربر را تعیین کنید، انتخاب کنید که آیا جعبه ایمنی باید به طور خودکار پاک شود یا نه، دسترسی به صفحات خاص را محدود کنید، الگوهای ایمیل کاربر و مدیر را ویرایش کنید. صادر کردن داده های جعبه ایمنی و غیره.

علاوه بر این، به لطف یکپارچه‌سازی MailChimp و نوار ابزار مدیریت تبلیغات متقابل، این افزونه می‌تواند به شما در افزایش امکانات بازاریابی در طول مسیر کمک کند.

MailChimp

به طور کلی، این افزونه 3 مشکل اصلی را حل می کند، که معمولاً با دسترسی دستی ایجاد شده به سایت نمایشی وجود دارد:

  1. کاربران نسخه ی نمایشی در وب سایت آزمایشی شما آشفتگی ایجاد نمی کنند زیرا برای همه یک حساب مجزا (جعبه ایمنی) ارائه شده است. کاربران می‌توانند بدون ترس تغییرات سایر کاربران را تغییر دهند.
  2. لازم نیست حساب‌های نمایشی را به‌صورت دستی پاکسازی کنید.
  3. هنگام تنظیم گزینه‌های حساب آزمایشی هیچ محدودیتی ندارید.

مشتریان بالقوه همیشه مایلند به صورت رایگان با موضوع شما بازی کنند، زیرا هیچ ریسک مالی در آن وجود ندارد. اگر آنها ملزومات تم شما را دوست دارند، آماده و خوشحال هستند که برای یک محصول ممتاز پول پرداخت کنند. در حال حاضر این افزونه تنها 21 دلار هزینه دارد، که با توجه به پتانسیل عظیمی که سازنده نسخه ی نمایشی MotoPress باید نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد.

3. درباره تم خود صحبت کنید

Growing a Multilingual Audience With Localized Marketing
چگونه تم وردپرس خود را تبلیغ کنیم 16

اگر از نظر بودجه محدود هستید، احتمالاً همه چیز را از توسعه گرفته تا پشتیبانی از قالب وردپرس خود مدیریت می‌کنید. این زمینه را برای این فرض فراهم می کند که بازاریابی موضوع شما نیز شغل شماست. و در حالی که توسعه و پشتیبانی به خودی خود زمان بر است، ارتقاء نیاز به کمی خلاقیت بیشتر و ایجاد ایده ثابت دارد.

اما شما یک امتیاز بزرگ در این مورد دارید – دانش عمیق در مورد محصول خود. این همان چیزی است که می تواند به شما کمک کند تا ارزش آن را از طریق کانال های بازاریابی بسیار موثرتر و بدون اشتباهات تازه کار بیان کنید.

بسیار خوب، بیایید ببینیم که چه استراتژی های بازاریابی اثبات شده می تواند به شما در ارتقای موضوع وردپرس کمک کند!

ایجاد پست های وبلاگ

وبلاگ خود را راه‌اندازی کنید و آن را به‌عنوان یک مرجع در جایگاه خود مرتباً به‌روزرسانی کنید. پست‌هایی ایجاد کنید که به‌روزرسانی‌ها، ادغام‌ها یا تبلیغات تم جدید را پوشش می‌دهند (برای مضامین ممتاز). آموزش های آموزشی در مورد نحوه استفاده حداکثری از موضوع خود بنویسید، به عنوان مثال اگر تم شما برای پادکست است، می توانید یک پست در مورد “چگونه یک پادکست با وردپرس راه اندازی کنیم” یا “X بهترین تم های وردپرس پادکست” بنویسید.

شروع پست مهمان

تا آنجا که می توانید برای وبلاگ خود بنویسید، اما سعی کنید با وبلاگ نویسان و مشاغل دیگر نیز ارتباط برقرار کنید. بپرسید که آیا می توانید تخصص و دانش خود را به اشتراک بگذارید یا مفید بودن محصول خود را به نمایش بگذارید. فقط مطمئن شوید که کاری فراتر از فروش طرح زمینه خود انجام دهید.

بازبینی شوید

از مردم بخواهید که یک کلمه در مورد ایجاد شما در منابع خارجی به اشتراک بگذارند. اکثر وبلاگ ها برای بررسی ها هزینه ای دریافت می کنند زیرا برای جمع آوری آنها زمان و تلاش زیادی صرف می شود. اما اگر روابطی در صنعت وردپرس ایجاد کرده اید، ممکن است بتوانید چند گزینه رایگان تمرین کنید.

انتشار آموزش های ویدئویی

همانطور که مستندات موضوع مهم است، آموزش های ویدیویی نیز برای اکثر کاربران بسیار مفید است. عمدتاً، آن‌ها دوست دارند تم شما را در عمل ببینند – اینکه چگونه در باطن قابل تنظیم است و چگونه می‌توان هر گونه تغییری ایجاد کرد. آنها همچنین منبع خوبی برای افزایش رتبه موتور جستجوی شما از طریق کانال های ویدیویی مانند یوتیوب هستند. اطمینان حاصل کنید که توضیحات هر ویدیو حاوی یک پیوند مستقیم به صفحه اول وب سایت شما یا محصول خاص باشد.

در رسانه های اجتماعی فعال باشید

ناگفته نماند که رسانه های اجتماعی منبع عظیمی از ترافیک هستند. هنگام تبلیغ قالب وردپرس، ممکن است کمی سخت باشد که چیزی واقعاً جذاب برای بازدیدکنندگان پست کنید و نه تنها خودتان را بفروشید. بنابراین سعی کنید خلاق و پربار باشید تا یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید – نمونه هایی را نشان دهید که چگونه می توان تم را سفارشی کرد، نمونه هایی از وب سایت های واقعی را نشان دهید که از تم شما استفاده می کنند، در مورد به روز رسانی های تم و معنای آنها بگویید، نوعی مسابقه را اعلام کنید. ، یک نظرسنجی، ایجاد بحث، اضافه کردن محتوای خنده دار و غیره.

از دیدگاه سئو، همیشه هشتگ های نسبی را به پست های خود اضافه کنید. اگر تم یک راه حل فریمیوم است، تگ های #رایگان #وردپرس #تم را نیز فراموش نکنید. همچنین، مطمئن شوید که هر نمایه رسانه‌های اجتماعی دارای پیوندی به وب‌سایت شما باشد، تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون جستجو در پست‌ها، همه محصولات شما را پیدا کنند. دنبال کردن دیگران و گفتن در مورد محصول خود، ارائه تبلیغات متقابل نیز می تواند به شما کمک کند تا در مورد کاری که انجام می دهید اطلاع رسانی کنید.

پیوستن به انجمن ها و گروه های مرتبط

در انجمن وردپرس شرکت کنید! یک بحث ایجاد کنید، سؤالات را ارسال کنید یا پاسخ دهید، بازخورد صادقانه در مورد موضوع خود بخواهید، با توسعه دهندگان افزونه کار کنید تا تم خود را سازگار کنید، و غیره. نگه داشتن انگشت خود بر روی نبض همه مکالمات مرتبط، خواه فیسبوک باشد، کار سختی است. پست یا مقاله وبلاگ، اما به سختی می توان اهمیت چنین تعاملی را بیش از حد برآورد کرد.


ایجاد استراتژی‌های بازاریابی حول موضوع وردپرس کار آسانی نیست. بازار در حال رشد است، فناوری‌های جدید ظاهر می‌شوند، صاحبان فروشگاه‌های تم کوچک به دنبال راه‌های خلاقانه‌تری برای تبلیغ هستند. با این حال، درک این نکته مهم است که تبلیغات با تبلیغات پولی شروع نمی شود. بله، کیفیت تم کلیدی است، اما ارتقای تم نکته اصلی پشتیبانی و یک فرآیند طولانی است. با ایجاد یک صفحه فرود هوشمند، مهارت های ارتباطی خوب، سخت کوشی، خلاقیت، جلب اعتماد شروع می شود. بنابراین، از تمام نکاتی که لیست کردیم استفاده کنید و اجازه دهید زندگی شما را ساده کنند.

آیا نکات یا تجربه بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر بیان کنید. ما دوست داریم بدانیم شما چه فکر می‌کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا